cicleinfantil11-122

dimarts, 20 de desembre del 2011

Bones festes!!!


a dimarts, de desembre 20, 2011 Cap comentari:

dilluns, 19 de desembre del 2011


LA CASTANYADA
a dilluns, de desembre 19, 2011 Cap comentari:

dilluns, 5 de desembre del 2011

Per si voleu practicar la cançó, aquí teniu el karaoke

a dilluns, de desembre 05, 2011 1 comentari:
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)
..

Seguidors

Arxiu del blog

  • ►  2013 (9)
    • ►  de juny (3)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abril (2)
    • ►  de febrer (2)
    • ►  de gener (1)
  • ►  2012 (22)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  de juny (2)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abril (1)
    • ►  de març (5)
    • ►  de febrer (8)
    • ►  de gener (3)
  • ▼  2011 (23)
    • ▼  de desembre (3)
      • Bones festes!!!
      • LA CASTANYADA
      • Per si voleu practicar la cançó, aquí teniu el kar...
    • ►  de novembre (18)
    • ►  d’octubre (2)

La meva llista de blogs

  • Idees magistrals
    Trasllat de “xiringuito”!
    Fa 3 anys
Imatges del tema creades per enjoynz. Amb la tecnologia de Blogger.